Re: Prośba o wytłumaczenie

Autor: Darius Jack (dariusz_at_usa.net)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 10:30:10 MET

> -----
> Przeciez pisalem, ze na szybszym serwerze to trzeba 7 min. na odwrocenie
> idxxx = tel.

> Element losowy nie ma znaczenia, jezeli dostep do znacznej czesci bazy
> idxxx = imie, nazwisko , bedzie dostepny w logach serwerow www.
> -----
Czy mam zawsze pisac, ze taka rozproszona baza na serwerach www bedzie
sie tworzyla przez lata i kto aktywny w handlu internetowym, czesto
korzysta z serwerow www, bedzie odwracalny.

Kto napisal "ciphertext" ?

> Na podstawie nawet 100 przykladow mozna okreslic klase i typ algorytmu.
> W Europie i w swiecie jest dopuszczonych i certyfikowanych do zastosowan
> w telekomunikacji jedynie okreslona liczba algorytmow szyfrujacych i ich
> certifikaty , wyniki testow sa dostepne wraz z tymi swiadectwami
> certyfikujacymi.
> Bedzie wiadomo czy to DES/RSA/crypt /...
> -----
jezeli ktos uwaza, ze nie mozna, to prosze sprawdzic.

Tyle, ze 100 par tel. = idxxx pojawi sie na znanym serwerze www w
pierwszej godzinie uruchomienia systemu.
Za tydzien bedzie kilka tysiecy par tel = idxxx.

> [Jacek P. Szymański]
Jack