Re: Jak TPSA identyfikuje dzwoniacego na 0202122 - forward

Autor: J.F. (jfox_at_friko6.onet.pl)
Data: Sun 08 Nov 1998 - 19:27:05 MET

On Tue, 03 Nov 1998 10:59:58 GMT, hehe wrote:

>Od kiedy to mailbombing jest penalizowany w Kodeksie Karnym? Moze jakis
>paragraf na potwierdzenie tych slow bo ja nie znalazlem.

W zaleznosci od wyrzadzonych skutkow, to art 287 daloby sie zastosowac
:-)

Art. 287. § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej lub
wyrządzenia innej osobie szkody, bez upoważnienia, wpływa na
automatyczne przetwarzanie, gromadzenie lub przesyłanie informacji lub
zmienia, usuwa albo wprowadza nowy zapis na komputerowym nośniku
informacji,

Jesli np bomba spowodowala przepelnienie skrzynki :-)

J.