Re: StarOffice 5.0 za darmo

Autor: Wojtek Sylwestrzak (W.Sylwestrzak_at_icm.edu.pl)
Data: Sat 07 Nov 1998 - 23:01:25 MET

Jaroslaw Rafa wrote:

> A dlaczego nie mozna gzipowac, i co to za plik?

no tar ze skompresowanych plikow.
jest dosc dobrze spakowany,
kompresowanie go zwieksza objetosc, gzipowanie - mniej wiecej 1:1,
bzip2 troche zmniejsza, ale nie moge na sunsite trzymac bz2,
bo stardivision nie chce.

chodzilo mi o to, zeby przy sciaganiu ftp-em nie 'gzipowac w locie',
bo to nic nie da.

pliku so50_49.tar nie sciagac, chyba, ze ktos chce wersje niemiecka
(bo 49 to kierunkowy do niemiec), so50_01.tar to wersja amerykanska
(bo 01 to kierunkowy do stanow)

> A ta skad mozna sciagnac?

sa dwie wersje solarisowe, na intela:
ftp://sunsite.icm.edu.pl/site/StarDivision/unxsoli/so50_01.tar
i na sparka:
ftp://sunsite.icm.edu.pl/site/StarDivision/unxsols/so50_01.tar

obydwie maja po ok. 64MB

po sciagnieciu trzeba sie zarejestrowac w stardivision, zeby dostac
klucz,
ktory potrzebny jest w czasie instalacji.

URL do rejestracji dla linuxa:

http://www.stardivision.com/office/so5linux_license.html
a dla solarisa:
http://www.stardivision.com/office/so5solaris_license.html

sorry, ze uprawiam taki marketing, ale wydaje mi sie, ze to ladnie,
ze daja taki program na linuxa/solarisa za darmo i warto to popierac,
moze inni pojda za tym przykladem. solaris juz jest za darmo, teraz
staroffice, moze cos jeszcze dalej ?
nie, nie mysle, ze microsoft bedzie dawal swoj 'office' za darmo :-)

--w