Re: Numery i adresy VIP Re: 0202122 identyfikuje dzwoniacego

Autor: Darius Jack (dariusz_at_usa.net)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 19:43:14 MET

> Ja tego nie twierdziłem. Twierdziłem, że nie można śledzić użytkownika
> przez newsy. Bo o serwerze newsów była rozmowa.
Caly czas byla mowa o serwerze www i od tego sie zaczelo.
Watkow jest 100 , ale co na to poradze.

Ale skoro ktoś zaczyna
> jakiś wątek i w najkorzystniejszym momencie przeskakuje na inny,
> zmieniając "serwer news" na "serwer www"
Ktos zaczal, niech ktos konczy.

Andrzejku,
dyskusja dotyczy jedynie serwerow www i deny user_at_domain_name
konkretnego uzytkownika na konkretnym serwerze www.
Napisalem , ze nijakiej metody nie ma , ani sposobu, aby powiazac
telefon z tym idxxx_at_tpsa.com.
A 1000 osob pisze, ze mozna, no to sie pytam grzecznie jak, to sie ino
watek zmienia.

Identyfikacja w usenecie to jedynie opcja.
Bedzie identyfikacja w www bedzie i w usenecie.

> Nie wiem, z którym przypadkiem mamy do czynienia.
mamy do czynienia z dyskusja nie na temat , ktory poruszylem.

jack