Re: Bezpieczenstwo w AsterCity bylo: Re: Numery i adresy VIP

Autor: Michal Szymanski (msz_at_alkor.astrouw.edu.pl)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 18:48:17 MET

Przepraszam, ale umknal mi poczatek tej wymiany postow. Czy to chodzi
o adres e-mailowy czy nazwe komputera? Bo xxdfryhj_at_astercity.net
sugeruje e-mail, natomiast "masquerading" to chyba technika
dynamicznego przydzialu nazw/IP komputerom?

A przy okazji - czy ktos wie cos blizszego, jak technicznie Aster
zamierza instalowac internet. Czy wymog kilku chetnych na klatce
oznacza, ze beda jakies mini-LANy podlaczone do jednego modemu
kablowego, czy tez po prostu taki modem ma kilka niezaleznych wyjsc.
Mam nadzieje, ze nie okaze sie, ze tylko Windozem mozna sie do tego
podlaczyc.

pozdrowienia, M.

--
  Michal Szymanski (msz_at_sirius.astrouw.edu.pl)
  Warsaw University Observatory, Warszawa, POLAND