Re: 0202122 identyfikuje dzwoniacego bylo: Re: anonimowosc polaczen z TPSA

Autor: J.F. (jfox_at_friko6.onet.pl)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 02:17:24 MET

On 4 Nov 1998 14:24:53 +0100, Szymon Sokol wrote:
>Wiecie, ja tak właściwie chciałem przypomnieć, że dyskusja jest nieco
>akademicka. Dlaczego? Ano dlatego, że zapominamy o jednym szczególe:
>w jaki sposób TPSA ma udostępniać ten kod przypisany numerowi
>telefonu?
>Dynamiczny rDNS? Raczej odpada; sposób działania DNS (caching) powoduje,
>że albo będzie to rozwiązanie mało wiarygodne, albo (przy bardzo
>krótkich ttl) będzie generować dość potężny ruch.

Chyba nie wiekszy niz ident by generowal ... czyli dokladnie tyle
ile obecnie poza dialupami wprowadzaja jednak administratorzy...

>Jak ktoś mi zaproponuje dobre rozwiązanie tego problemu, to możemy
>wrócić do sprawy.

Szymon - pracujesz w TPSA i nie chce Ci sie robic na prozno ze sie
pytasz? Moze zastanowimy sie nad rozwiazaniem dopiero wtedy jak
ktos z TPSA zadeklaruje ze chce cos zrobic.

J.