Re: Jak TPSA identyfikuje dzwoniacego na 0202122 - forward

Autor: Zbyszek (okon_at_fnet.pl)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 23:53:54 MET

hehe napisał
[ciach]
>Od kiedy to mailbombing jest penalizowany w Kodeksie Karnym? Moze jakis
>paragraf na potwierdzenie tych slow bo ja nie znalazlem.

Widocznie Darius Jack otrzymuje na swoje konto "zapis o szczególnym
znaczeniu dla obronności kraju, bezpieczeństwa w komunikacji, funkcjonowania
administracji rządowej, innego organu państwowego lub administracji
samorządowej" lub tez mailbombing jego konta może spowodować
"niebezpieczeństwo dla życia lub zdrowia wielu osób albo dla mienia w
wielkich rozmiarach [1]". Bo pod art. 268 nkk to jako żywo nie podpada ;)).

[1] Wielkie rozmiary to tysiąckrotność przeciętnego, miesięcznego
wynagrodzenia.

Pozdrawiam -

--
Zbyszek