Re: 0202122 identyfikuje dzwoniacego

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Wed 04 Nov 1998 - 11:51:46 MET

On 3 Nov 1998 16:19:53 +0100, szymon_at_uci.agh.edu.pl (Szymon Sokol)
wrote:

>In pl.listserv.polip Darius Jack <dariusz_at_usa.net> wrote:
>[----]
>: Kazdy majacy dostep do programu kodujacego moze sobie utworzyc taka baze
>: i czytac telefony po idxxx.
>A ja jeszcze raz pytam: a skąd weźmiesz ten program?
>Od znajomego z TPSA? To ten znajomy równie dobrze może od razu dać Ci
>spis telefonów zastrzeżonych.

Ale nawet niech ma ten program! I co mu on da jak program bedzie
prosty - nadawanie identyfikatorow w miare zadan - wystarczajacy
indeterminizm... Zero powtarzalnego i odwracalnego algorytmu, bez
dostepu do wynikowej bazy danych w gazecie takie algorytmy publikowac
mozna! A ze baze przechwycic mozna - toc od tego wlasnie jest swierzo
uchwalona ustawa aby procedury zabezpieczenia takich baz wymusic. A na
zbira z lomem i tak mocnych nie bedzie...

Darek

P.S. A najprostsza metoda dla zbira z lomem na zdobycie przypisania
nr. telefonu konkretnej osoby - jej sieciowy identyfikator to chyba
bezposrednia interakcja z owa osoba (po ilu przylozeniach wyzej
wzmiankowanego lomu do nozek zainteresowany sam poda o co prosza?).