Re: 0202122 identyfikuje dzwoniacego bylo: Re: anonimowosc polaczen z TPSA

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 18:38:48 MET

"Tomasz Krawczyk" <tkrawcz_at_zly.kis.p.lodz.pl> writes:

> Tak robisz, jak Ci gosc zalezie za skore. Bo chyba nie wykonujesz
> takich krokow wzgledem kazdego uzytkownika sieci?

W ogole czegos takiego nie robie, nawet jak ktos mnie denerwuje.
Nie interesuje mnie, kiedy ktos pracuje, chyba ze chce z nim pogadac.

> Natomiast ogolnie dostepny log na Tpsie umozliwial
> by jednorazowe pobranie danych o uzytkownikach lacznie z ich czasem
> polaczenia.

Totez nie powinien byc to zaden log, a cos w rodzaju identa, zeby
serwery mogly zapytac TPSA kto sie z nimi aktualnie laczy.

> No to rozwiazaniem jest odciecie calej galezi TPSy i zostawienie
> podstawowych uslug typu www i ftp. Natomiast dostep dla pracownikow
> zalatwic poprzez wlasne modemy lub konta u okresloneo providera. Jesli
> natomiast firmy nie stac na taki krok, to widac dane na serwerze nie
> sa warte pieniedzy wydanych na zabezpieczenia.

No i dokladnie tak jest to robione, co nie znaczy, ze tak jest
najlepiej.

Nie chodzi tylko o same dane, ale o rozne uslugi.

--
Krzysztof Halasa