Re: Jak TPSA identyfikuje dzwoniacego na 0202122 - forward

Autor: hehe (i_at_dont.have.an.email)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 22:11:50 MET

In article <363EDFEA.172_at_usa.net>, dariusz_at_usa.net says...

> http://www.tpnet.pl/abuse.html

Prosilem o podanie konkretnych paragrafow bo, jak powtorze, sam nic
KONKRETNEGO nie znalazlem.
Strone tpnetu oczywiscie obejrzalem juz dawno, ale nie znalazlem tam
zadnego konkretnego paragrafu gdzie by bylo wspomniane karanie
mailbombingu.

Tomek