Re: 0202122 identyfikuje dzwoniacego

Autor: Andrzej Bort (bort_at_silesia.pl)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 11:49:32 MET

In pl.listserv.polip Darius Jack <dariusz_at_usa.net> wrote:

> To twierdzenie jest niezgodne ze stanem wiedzy.

Czyjej?

> Jezeli zostanie odtworzony algorytm user-xxx = numer telefonu, to
> odtworzona zostanie aktywnosc w internecie wszystkich osob dzwoniacych z
> numerow zastrzezonych.

Chwała, że napisałeś "jeżeli".

> Poniewaz ta aktywnosc moze sie wyrazac poprzez pisanie listow e-mail,
> dokonywanie zakupow przez inet , i moze byc zwiazana z podawaniem
> swojego imienia , nazwiska, adresu
> zatem istnieje podstawa do zalozenia, ze na podstawie idxxx zostanie
> odtworzony tak zastrzezony numer + imie, nazwisko + adres tej osoby.

zwracam jeszcze raz uwagę na słowo "jeżeli".

> Ok, to konkretnie.
> Prosze o wskazanie mi w Polsce instytucji, osob kompetentnych w
> przedmiocie sprawy , moze byc TPSA, UOP, policja,

> rozmowe przeprowadzimy prywatnie, nie przez liste, Pana argumenty
> vs. moje argumenty + stan wiedzy

Ponawiam pytanie: _CZYJEJ_ wiedzy?

> i zobaczymy co powiedza eksperci
> z tych instytucji w temacie bezpieczenstwa abonentow z numerami
> zastrzezonymi, po przyjeciu procedur identyfikacji abonentow ,
> proponowanej przez P. A.Borta.

[ciach propozycje]

> Jack

Zapytam z innej beczki: czy sądzisz, że ktokolwiek będzie chciał się
zadawać z anonimem?

--
-- Andrzej Bort  Centrum Komputerowe Politechniki Śląskiej, Gliwice, Polska
-- e-mail:   bort_at_zeus.polsl.gliwice.pl     Office phone: (+48-32) 37-15-69