Re: 0202122 identyfikuje dzwoniacego

Autor: Darius Jack (dariusz_at_usa.net)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 11:33:54 MET

Andrzej Bort wrote:

> Ta teza jest fałszywa.
To twierdzenie jest niezgodne ze stanem wiedzy.

Jezeli zostanie odtworzony algorytm user-xxx = numer telefonu, to
odtworzona zostanie aktywnosc w internecie wszystkich osob dzwoniacych z
numerow zastrzezonych.

Poniewaz ta aktywnosc moze sie wyrazac poprzez pisanie listow e-mail,
dokonywanie zakupow przez inet , i moze byc zwiazana z podawaniem
swojego imienia , nazwiska, adresu
zatem istnieje podstawa do zalozenia, ze na podstawie idxxx zostanie
odtworzony tak zastrzezony numer + imie, nazwisko + adres tej osoby.

> Cały czas i wszyscy ci piszą, że się mylisz.

Ok, to konkretnie.
Prosze o wskazanie mi w Polsce instytucji, osob kompetentnych w
przedmiocie sprawy , moze byc TPSA, UOP, policja,

rozmowe przeprowadzimy prywatnie, nie przez liste, Pana argumenty
vs. moje argumenty + stan wiedzy i zobaczymy co powiedza eksperci
z tych instytucji w temacie bezpieczenstwa abonentow z numerami
zastrzezonymi, po przyjeciu procedur identyfikacji abonentow ,
proponowanej przez P. A.Borta.

Czy uwazasz, ze jest mozliwe wrowadzenie bezpiecznej identyfikacji
numer telefonu dzwoniacego na 0202122 = idxxx
i czy uwazasz, ze nie bedzie mozliwe odtworzenie numeru zastrzezonego
telefonu dzwoniacego na 0202122 na podstawie aktywnosci uzytkownika
z idxxx w Internecie.

Prosze o opisanie procedury zabezpieczenia, klasy bezpieczenstwa wedlug
ISO.

Prosze o oszacowanie liczby osob, adminow serwerow , pracownikow TPSA,
ktorzy beda mieli dostep do procedury odtworzeniowej, do algorytmu,
do logow uzytkownikow na serwerach tpsa .
Prosze o oszacowanie z gory .

Jack