Re: Jawnosc polaczen z TPSA ? bylo Re: anonimowosc polacz

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 12:06:41 MET

Dnia 1 Nov 98 o godz. 4:05, Dariusz K. Ladziak napisal(a):

> gdziekolwiek bo jakis pacan upodobal sobie wywracanie DNS-ow na
> Sun-ach. Fakt, latwo bylo, czas reakcji Suna na wykryte bledy
> oprogramowania jest dosyc dlugi, ktos znalazl dziure w systemie i
> zabawa sie zaczela...
Jak tylko u mnie sie to zaczelo, to sciagnalem najnowsza wersje oryginalnego
BIND-a i zainstalowalem zamiast tego Sunowskiego. Co za glupi by czekal, az
Sun poprawi blad? Od tego jest admin, zeby sobie poradzic (chocby puszczajac
na cronie skrypt, ktory bedzie podnosil DNS-a, jak tylko ten padnie ;))
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl