Re: 0202122 identyfikuje dzwoniacego

Autor: Darius Jack (dariusz_at_usa.net)
Data: Mon 02 Nov 1998 - 23:57:22 MET

> Bardzo dobrze świadczy to o stanie Twojej wiedzy.
(zdanie ze slowem na g* wykreslone )

> Nieprawda.

> Ciekawe skąd miały te zastrzeżone numery. Podobno TPSA ma ich nie
> ujawniać nikomu bez odpowiednich papierów.

Kupily oficjalnie baze. Pomiedzy wydaniem hard -copy, a data
aktualizacji bazy nastepowaly zastrzezenia numerow, zmiany numerow itd.

 WyraĽnie napisałem co i w jaki sposób
> można zrobić, jakie to pociąga za sobą niebezpieczeństwa i jakie
> ma zalety. I jakoś żaden z tych sposobów nie prowadził do
> możliwości samodzielnego ustalenia jakiegkolwiek numeru telefonu
> (a może prowadził - jeśli wiesz jak, to chętnie się dowiem),
> wykorzystanie identa w dodatku czyni bardzo trudnym ustalenie kto
> właśnie jest połączony na 0202122, chyba że właśnie próbuje
> skorzystać z zasobów mojego komputera. A do ustalenia
> przypisanego do useridu numeru telefonu jest jeszcze bardzo
> daleko.
Jak daleko ?
Podaj mi gdzie dziala bezpiecznie zastosowana przez ciebie procedura.

Kraj/ swiat/ instytucja/ zapytam sie/ bedzie ok to cie popre.

> Akurat pozwala, co więcej napisałem dość wyraĽnie jak można to
> zrobić.
ok, patrz wyzej.

> --
> [Jacek P. Szymański]

Nie mowie nie, nie mowie tak.
Jezeli jestes pewny bezpieczenstwa to sprobuj to wdrozyc na swoim
serwerze lub wskaz adres, gdzie taki system jest wdrozony. Moze byc
lokalnie, na centralce wewnetrznej.

Jack