Re: Nareszcie pelna jawnosc korespondencji e-mail bylo Re: anonimowosc skrzynki na listy

Autor: Piotr Solarz (SOLEK_at_USA.NET)
Data: Sun 01 Nov 1998 - 23:47:17 MET

Szymon Sokol <szymon_at_uci.agh.edu.pl> napisał(a) w artykule
<71c0g0$ku9$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>...
: In pl.listserv.polip Piotr Solarz <SOLEK_at_USA.NET> wrote:
: : Kiedyś na moje pytanie jakim prawem czyta cudzą pocztę powiedział:
: : bo jestem administratorem.
:
: : Innym razem napisałem do kolegi list. Kolega (również z tego instytutu)
: : listu nie dostał, za to ja po dwóch dniach dostałem odpowiedź od
admina, w
: : której ten sprawdził mi interpunkcję.
: A teraz, co zapewne[1] naprawdę zaszło:
: pomyliłeś się w adresie. List nie doszedł dzięki temu do kolegi. Za
: to zwrot poszedł do postmastera. Postmaster to zazwyczaj to samo co
: root. I administrator powinien[2] tę pocztę czytać, żeby wiedzieć,
: czemu listy nie dochodzą.

Adres był wpisany poprawnie.

: [1] oczywiście istnieje jakieś niezerowe prawdopodobieństwo, że było
: inaczej.

Było inaczej. Admin dawniej miał zajęcia ze studentami. Został od nich
odsunięty za zwracanie się per ty k.... do studentek.

Piotrek