Re: 0202122 identyfikuje dzwoniacego bylo: Re: anonimowosc polaczen z TPSA

Autor: I.r. tete (wytnijto_at_wytnijto.org.ru)
Data: Sun 01 Nov 1998 - 23:58:46 MET

Jacek Żoch wrote:

> I.r. tete napisał(a) w wiadomości: <36351DC6.7042031A_at_wytnijto.org.ru>...
> informacji.
>
> A Tobie sie to kiedys udalo, bo mi zawsze odmawiali.

Nigdy mi nie odmówili - czasem bardzo przydatne do robienia "cross reference" - masz
numer telefonu, nie masz faksu. Mówisz babie tak: kto ma ten i ten numer. Kobieta
mówi "Firma xyz", to ty "To proszę o podanie faksu, a jak nie jest oznaczony jako fax
- to pozostałe numery na tego abonenta". Nigdy nie miałem problemów, nawet jak
dzwoniłem i robiłem tak z numerami 2-3 firm (kobieta się trochę mogła czasami
niecierpliwić, ale - tu muszę powiedzieć - jest lepiej z nimi! Nie drą mordy tak
strasznie już.)

> Jacek

ttt

--