Re: Nareszcie pelna jawnosc korespondencji e-mail bylo Re: anonimowosc skrzynki na listy

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_galera.icm.edu.pl)
Data: Fri 30 Oct 1998 - 17:49:21 MET

In article <36383C7C.63DF77D0_at_wytnijto.org.ru>, I.r. tete wrote:

>Nic, bo nikt normalny nie wysyła niczego ważnego przez e-mail. Ostatnio wyśmiali mnie
>w pewnej firmie farmaceutycznej jak im zaproponowałem e-mail....

Bo sie nie znaja. Jezeli maja cenne informacje to za niewielka czesc ich
wartosci mozna sie zebezpieczyc wystarczajaco. Zreszta pewnie i tak przechowuja
je w komputerze? To juz jest wystarczajaco niebezpieczne (wcale sie nie
wygluypiam), jezeli ktos sobie nie zdaje sprawy jakie sa metody wyciagania
cennych danych. Przeslanie poczta nie zwieksza mocno ryzyka.

R.