Re: 0202122 identyfikuje dzwoniacego bylo: Re: anonimowosc polaczen z TPSA

Autor: Darius Jack (dariusz_at_usa.net)
Data: Fri 30 Oct 1998 - 15:35:26 MET

> jakiej tajemnicy korespondencji ? wyjasnij mi mechanizm, jak ja znajac
> skojarzony w PRZESZLOSCI numer, moge przechwycic czyjekolwiek dane.
> slucham..........

Przez namierzenie klienta w przyszlosci w czasie trwania logow ( bo
wiesz skad dzwoni i jak dlugo , a mily sasiad sie podepnie pod linie i
zapisza cala sesje lub bedzie podgladal sesje na drugim terminalu).

> numer telefonu nie jest atrybutem danych osobowych.
> tak samo znajac numer telefonu, nie moge stwierdzic do kogo jest
> on przypisany. chyba ze dokladnie przewertuje ksiazke telefoniczna,

Juz pisali ludzie, ze odkad TPSA ma ksiazke na CD to ludzie dzwonia pod
913 i pytaja sie: kto ma numer : np.0202122 i otrzymuje adres i nazwisko
(proste ?)

> 2.w komunikacie powitalnym na ppp tpsa mozna zamiescic info, ze
> dane beda przetwarzane w celu .......... laczac sie, uzytkownik
> automatycznie wyraza zgode na przetwarzanie tychze danych.

Nikt sie nie zgodzi.

> czyli sprawa jest czysta, chociaz ja osobiscie nie widze potrzeby
> zamieszczania takiego komunikatu.
>
> wiec co o tym mylisz ?
Mysle, ze to jest powrot do polityki totalitaryzmu informacyjnego w
kraju.

Po dlugosci logow mozna wybrac interesujacych klientow , potem odnalezc
ich e-mail w wyszukiwarkach ( po nazwisku) , a potem zasypywac ich
reklama na e-mail.
A poza tym mozna sie dowiedziec, kiedy ktos i jak dlugo przebywa w
mieszkaniu, kiedy wyjechal na wakacje, kiedy wrocil, na ktora zmiane
pracuje i nawet ile wydaje na rachunki za polaczenia z 0202122.
(inne wiedza z logow 0202122 do wlasnej inwencji).