Re: Nareszcie pelna jawnosc korespondencji e-mail bylo Re: anonimowosc skrzynki na listy

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 29 Oct 1998 - 20:04:54 MET

Ziemek Borowski <ziembor_at_FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL> wrote:

: dobre pytanie. AFAIK to jedno z rozporządzeń (nie odwołane)
: z okresu stanu wojennego (też go na oczy nie widziałem, kotoś kiedyś
: (bodaj Szymon Sokół) podawał po zasiegnięciu informacji w Biurze Szyfrów
: UOP...)
Istotnie to ja podawałem, ale gwoli ścisłości:
1) nie zasięgałem informacji w BS UOP, tylko jego pracownik podszedł
do mnie w kuluarach konferencji, na której mówiłem m.in. o PGP...
2) to było dawno - ponad 2 lata temu; mogło się coś od tego czasu
zmienić (aczkolwiek pewnie byłoby o tym głośno, więc raczej się nie
zmieniło).

--
  A    GGGG H   H  Szymon Sokół -- administrator sieci
 A A  G     H   H  Uczelniane Centrum Informatyki Akademii Górniczo-Hutniczej