Re: Problem z darmowymi kontami???

Autor: Jacek Popławski (jpopl_at_kki.net.pl)
Data: Wed 28 Oct 1998 - 20:29:10 MET

Adam Płaszczyca wrote:

>I jednych i drugiego

w jaki sposób możesz to stwierdzić, skoro nawet nie wiesz co on wpisał
do tej swojej konfiguracji? ;) jakim cudem konfiguracja popsuła się
właśnie wtedy gdy popsuły się konta? jak wytłumaczysz fakt, że mimo, że
używam Linuxa również nie mogę odebrać nic z mojego konta na kki? też
mam coś źle z konfiguracją? dlaczego Windows musi być sprawcą
_wszelkiego_ zła i właściwie wszystko można zwalić na niego?