Re: 0202122 identyfikuje dzwoniacego bylo: Re: anonimowosc polaczen z TPSA

Autor: Krzysztof Gmyr (krzysztof_at_gmyr.priv.pl)
Data: Wed 28 Oct 1998 - 20:06:27 MET

W liscie wytnijto_at_wytnijto.org.ru wystukal(a)...

> Co? Skąd takie wieści? Przecież można dostać dane kolesia normalnie z informacji.

No to idz do BOK'u i sie spytaj. Ja kiedys chccialem telefon do kolegi -
podalem nazwisko, panienka podala mi trzy telefony a jak spytalem czy
moze mi podac adresy, bo mniej wiecej pamietalem gdzie mieszka, to
uslyszalem, ze zgodnie z ustawa o ochronie danych osobowych nie moze mi
podac adresow - tylko telefony !!!!

Krzysztof Gmyr
gmyr_at_zt.tarnow.tpsa.pl