Re: anonimowosc polaczen z TPSA

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 26 Oct 1998 - 12:46:52 MET

Dnia 25 Oct 98 o godz. 14:47, Grzegorz W. Fedorynski napisal(a):

> "Witamy na dial-upie TPSA. Korzystając z tego połączenia zgadzasz się na
> umieszczenie Twojego numeru w logu. W przeciwnym razie rozłącz się."
Zdaje sie, ze nie wszyscy uczestniczacy w tej dyskusji wiedza, jak faktycznie
sprawy sie maja.
A wiec:
1) Numery telefonow osob dzwoniacych na 0-202122 *sa* logowane.
2) Tego logu jednakze TPSA nie udostepnia nikomu, poza ew. prokuratura w
przypadku prowadzenia sledztwa.
3) Natomiast (przynajmniej wg tego co twierdzi TPSA) kazdy przypadek
naduzycia sieci z adresu ppp*.tpnet.pl mozesz zglosic na abuse_at_tpnet.pl,
podajac ten adres ppp*.tpnet.pl i czas zdarzenia, a wtedy TPSA zidentyfikuje
(na wlasny uzytek) klienta i w zaleznosci od tego, na ile powaznie nabroil:
a) wysle mu ostrzezenie
b) odetnie dostep do 0-202122
c) odlaczy telefon.
Nie wiem, w jakim stopniu to rozwiazanie dziala, ale przynajmniej
teoretycznie tak jest.
Co macie przeciwko takiemu rozwiazaniu?
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa