Re: anonimowosc polaczen z TPSA

Autor: piotr pogorzelski (pp_at_pietrek.priv.pl)
Data: Mon 26 Oct 1998 - 10:11:01 MET

RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) writes:

> Dajcie sobie juz naprawde spokoj... TPSA *nie* udostepni tych numerow, i
> koniec.

Ale te numery nikomu nie sa potrzebne.
Niech TPSA z tego numeru zrobi sobie znanymi sposobami, identyfiator
i przekazuje go za pomoca identa. Wtedy ja takiego goscia (wg. numeru telefonu)
mode wyciac w host deny, nie zawracajac glowy TPSA.
A gdyby stalo sie cos wiecej, to majac taki identyfikator, to na zlecenie
prokuratora TPSA odnajduje numer od reki.

A sam identyfikator do niczego mi sie nie przyda.

A skoro TPSA ma juz ogolnopolska baze polaczen przez ppp (wg poprzednich
postingow) to nic nie stoi na przeszkodzie, aby zrobila krok dalej.

--
piotr pogorzelski