Re: anonimowosc polaczen z TPSA

Autor: Robert Maron (robmar_at_lipa.mimuw.edu.pl)
Data: Sat 24 Oct 1998 - 10:35:37 MET DST

On 23 Oct 1998 22:36:42 GMT, Wojtek Sylwestrzak <wojsyl_at_icm.edu.pl> wrote:
: No dobrze, czy ktos ma jakis pomysl dlaczego TPSA mialoby *chciec*
: udostepniac te numery (mam na mysli dzwoniacych na 0202122).

ostatnio tpsa skutecznie zareagowalo na sygnaly o osobach naduzywajacych
internetu z 0W202122; to dobrze, czekalismy na to dlugo, szczerze mowiac

jednakze widze, iż w drobniejszych sprawach (masowe posty off-topic
z reklamami, wulgaryzmy, etc.) tpsa nie potrafi pomoc; zapewne nie radzi
sobie z tak duza liczba zgloszen naduzyc

jako admin malego serwera newsow mam zamiar traktowac tpnet jak kazdego
innego prowajdera - w wypadku rażącej nieudolnosci przestane przyjmowac ich
posty, w skrajnym przypadku zaczne generowac kancele

robert

--
robmar_at_mimuw.edu.pl                    http://zls.mimuw.edu.pl/~robmar/