Re: anonimowosc polaczen z TPSA

Autor: Kil-R (nie.ma.takiego.numeru_at_iname.com)
Data: Sat 24 Oct 1998 - 14:40:47 MET DST

Robert Maron wrote:

> On 23 Oct 1998 22:36:42 GMT, Wojtek Sylwestrzak <wojsyl_at_icm.edu.pl> wrote:
> : No dobrze, czy ktos ma jakis pomysl dlaczego TPSA mialoby *chciec*
> : udostepniac te numery (mam na mysli dzwoniacych na 0202122).
>
> ostatnio tpsa skutecznie zareagowalo na sygnaly o osobach naduzywajacych
> internetu z 0W202122; to dobrze, czekalismy na to dlugo, szczerze mowiac
....... ciach

Mysle ze sama idea uslugi ppp w postaci takiej jak oferuje TPSA
uniemozliwia dobranie idealnego rozwiazania. Problem tajnosci numerow
jest chyba nie do obejscia , przynajmnie na razie. Chyba tez bym nie
chcial aby kazdy mial dostep do logow gdzie moglby wyczytac z jakiego
numeru dzwonie , w jakich porach itp ....

Pozdrawiam

Wojtek