Re: co sie dzieje z dom.vr.pl ???

Autor: Michal Szokolo (msz_at_www-mag.com.pl)
Data: Thu 22 Oct 1998 - 00:57:36 MET DST

Kamil Sumara wrote:

[...]

> Trzecia firma to poruszana tu VR.pl. Miala bardzo atrakcyjna oferte -
> konta UNIX shell z WWW za jedyne 60pln rocznie lub o ile dobrze
> pamietam dozywotnie za 90pln.

Dożywocie było za 120.

> Jestem ciekawy jak firma zamierza sie wywiazac sie z zawartych umow
> na dozywotnie konta. Mysle, ze uczciwe postepowanie to zwrot roznicy
> miedzy cena konta rocznego i dozywotniego oraz umozliwienie
> wykorzystania konta do zakonczenia okresu 1 roku (odsetki za roznice
> miedzy tymi cenami bylbym w stanie podarowac firmie). Czy jednak
> takie rozwiazanie jest mozliwe? Nie chce mi sie wierzyc ze ktos
> dostanie jakikolwiek zwrot.

Cóż, jeszcze nie wiemy jak będzie to dokładnie wyglądać, ale nie jest
wykluczone, że konta te pobędą sobie jeszcze jakiś dłuższy czas. W tej
chwili zwrotów nie będzie, natomiast w przyszłości... zobaczymy, co nam
się bardziej opłaci - czy zorganizować utrzymanie tych kont, czy zwracać
jakieś pieniądze.

> Jak sie zabezpieczyc? Ja uzywam uslugi forwardowania poczty w iname,
> ktora jest dosyc niezawodna oraz godna zaufania (stabilniejsza od
> wielu polskich prowajderow).

Jak jeszcze kiedyś zobaczysz firmę, która usiłuje sprzedawać coś za 10%
typowej ceny, to albo będzie to chamski kant albo ktoś taki jak my - z
genialnym planem podbicia rynku, mającym minimalne szanse powodzenia.

--
[msz_at_VR.pl] [ICQ:5474726]