Re: bylo: Re: Likwidacja Internetu przez TPSA 0202122

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_galera.icm.edu.pl)
Data: Wed 21 Oct 1998 - 16:49:47 MET DST

In article <362DB4E5.4492EF1B_at_cst.tpsa.pl>, Wojtek Malek wrote:
>Poszukam, ale nie obiecuje. Sprawa wyglada tak, ze monitorowaniem ruchu
>PSTN zajmuje sie inna jednostka, wiec jest duzo zachodu z wydobyciem
>informacji.

Bardzo by to bylo interesujace. Nie musi byc cala Polska, wystarczy 1-2 miasta.
Najciekawsze bylyby dane nt. ilosci godzin w miesiacu przez jakie jest
polaczony kazdy numer (numer telefonu mozesz zahashowac md5 w razie gdybys byl
tak mily zeby udostepnic mi calosc zdobytych danych).

Ze swojej strony moge przetworzyc logi u znajomego providera - ciekawe bedzie
porownanie.

R.