Re: co sie dzieje z dom.vr.pl ???

Autor: Krzysztof Oledzki (ole_at_saxon.ant.pl)
Data: Wed 21 Oct 1998 - 15:07:54 MET DST

Tomasz Rutkowski <rucio_at_irc.pl> wrote:

: Od 5 miesiecy mam dozywotnie wykupione konto
: u providera w domenie dom.vr.pl
Hehehe, tak to jest jak placi sie za cos z gory :) Jakbys zaplacil za
dozywotne konto po uzywaniu, to byloby zupelnie inaczej ;->>

: Niestety, przez ostatni miesiac nie moge sie polaczyc do
: ich servera, nie dziala ich witryna, telefony przestaly istniec...
Moze im padlo lacze do POLPAKT? Bo znajac nasza kochana tepse jezeli
klient sie bardzo nie postara to lacze moze byc reperowane
i przez pol roku.

: mam tylko nadzieje, ze chlopcy nie zwineli sie i nie wyjechali na Kanary
Hm... Chyba troche przesadziles z suma wkladow klientow. Co najwyzej mogli
kupic prezesowi nowy komputer, a glowny server podzielic miedzy siebie :)

: za pieniazki klijentow (w tym takze moje), poniewaz bardzo bym sie
: wkurzyl
A jezeli tak bylo, to co Ci to da?

: Jezeli ktos wiedzialby cokolwiek na ich temat, serdecznie prosze
: o wszelkie informacje
Mozesz sprobowac zadzownic do polpakt na 080020811 i zapytac sie czy cos
wiedza. Skoro dom.vr.pl byl do nich podlaczony, to _moze_ cos sie da
od nich wyciagnac?

: Na przyszlosc radzilbym wszystkim, aby upewnic sie czy
: nowy provider to solidna firma, inaczej moga zdazyc wam sie
: bardzo nieprzyjemne niespodzianki...
A jak to mozna sprawdzic?

Pozdrawiam,

                                                Krzysztof Oledzki