Re: co sie dzieje z dom.vr.pl ???

Autor: Daniel Podlejski (underley_at_iko.zakopane.top.pl)
Data: Wed 21 Oct 1998 - 16:08:18 MET DST

Tomasz Rutkowski napisal(a):
:
: Od 5 miesiecy mam dozywotnie wykupione konto
: u providera w domenie dom.vr.pl
:
: Niestety, przez ostatni miesiac nie moge sie polaczyc do
: ich servera, nie dziala ich witryna, telefony przestaly istniec...

Tak to jest z dożywotnimi kontami ...
Ludzie są naiwni ...

: mam tylko nadzieje, ze chlopcy nie zwineli sie i nie wyjechali na Kanary

Nazywa się to 'zawieszeniem działalności' - patrz wątek 'BANKRUT'

--
Daniel Podlejski  underley_at_zakopane.top.pl
http://underley.zakopane.top.pl/