Re: BANKRUT?

Autor: Bartosz J. Bujak (bab_at_nsr.net)
Data: Wed 21 Oct 1998 - 08:40:27 MET DST

Witam,

>Ja mam pecha - na swoje skorze odczulem zaprzestanie dzilalnosci
>przez Ternet, firme oferujace adresy w domenie @poczta.com i teraz
>prawdopodobnie VR.pl. Jesli ktos zna przyczyny zaprzestania
>dzialalnosci przez wyzej wymienione firmy rowniez b. prosze o
>informacje.
    Jesli chodzi o firme NETPOST czyli domena @poczta.com, bylo to
do przewidzenia. Serwer ten znajdowal sie w Kanadzie i na poczatku
usluga byla dosyc znosna, pozniej, kiedy gwaltownie przybywalo internautow,
co za tym idzie lacza przez ocean sie przytykaly i ostatecznie, sciagniecie
poczty wiekszej niz 10 kB graniczylo z cudem.

          Moc pozdrowien
              Bartosz J. Bujak