BANKRUT?

Autor: Kamil Sumara (kamil_at_navy.org)
Data: Tue 20 Oct 1998 - 20:08:28 MET DST

Czy ktos sie orientuje co sie dzieje z firma VR.pl?

Od 2 tygodni adresy w domenie dom.vr.pl nie dzialaja. Czy te problemy
sa przejsciowe czy firma ta zbankrutowala?

Poniewaz pisze prace magisterska, ktorej przedmiotem jest analiza ISP
w Polsce, bede bardzo wdzieczny za informacje o firmach
prowajderskich, ktore zawiesily swoja dzialalnosc (jesli ktos bedzie
w stanie podac przyczyne ich bankructwa to bede w niebo wziety :)).

Ja mam pecha - na swoje skorze odczulem zaprzestanie dzilalnosci
przez Ternet, firme oferujace adresy w domenie @poczta.com i teraz
prawdopodobnie VR.pl. Jesli ktos zna przyczyny zaprzestania
dzialalnosci przez wyzej wymienione firmy rowniez b. prosze o
informacje.

Kamil