Re: stawiamy muzeum lacznosci

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Tue 20 Oct 1998 - 14:23:09 MET DST

On Tue, 20 Oct 1998 11:08:03 GMT, futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl (Wojtek
Globus) wrote:

>...tylko ze obrazy to kogos interesuja, natomiast takie sprawy bylyby
>juz raczej przeznaczone dla jakiegos wezszego grona ludzi i jak juz
>stawiac muzeum to gdzies w wiekszym miescie :-(

Po pierwsze - nie muzeum a skansen... na muzeum nie byloby chetnych,
technika w muzeum marnie sie prezentuje, martwa jest cokolwiek.
Po drugie - juz kiedys rzucalem podobne pomysly dottyczace Tewy -
skansen zrobic, japonskie i amerykanskie wycieczki zwoazic i pokazywac
jak sie kiedys tranzystory robilo - ale niestety nikt nie podchwycil
pomyslu...

Darek