Re: bylo: Re: Likwidacja Internetu przez TPSA 0202122

Autor: Wojtek Globus (futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Tue 20 Oct 1998 - 13:08:42 MET DST

On Mon, 19 Oct 1998 19:49:06 GMT, XXXradekp_at_usa.net (Radoslaw
Poplawski) wrote:

>Mysle, ze gdyby kazdy poslugiwal sie liczydlem, a nie kalkulatorem, to tez
>poziom wyksztalcenia bylby mniejszy. A czy to znaczy, ze to gorzej?

...nie pomyslales jednak, ze poslugiwanie sie kalkulatorem w momencie
jak sie nie zna tabliczki mnozenia tez nie jest dobre, a ja osobiscie
nie wyobrazam sobie w tym momencie przedmiotu co sie nazywa analoza
matematyczna bez umiejetnosci szybkiego mnozenia w pamieci, czy
dodawania. W tym wypadku kalkulator staje sie kula u nogi, podbnie
zreszta jak myszka w komputerze, czy notatnik z numerami telefonow
(znacznie lepiej je wszystkie pamietac)

pozdr
futszak
0603 237728