Re: wiele serwerow wirtualnych na jednym IP.

Autor: Robert Richard George 'reptile' Wal (reptile_at_reptile.eu.org)
Data: Thu 15 Oct 1998 - 18:02:49 MET DST

On 98.10.15 rafal wiosna pressed the following keys:

> Hmmm... Od zawsze w POP było "user xxxxxx pass yyyyyy". Gdzie
> widzisz host1 i host2? Jak na podstawie tych dwóch komend rozróżnisz, czy
> chodzi o xxxxxxxx_at_host1 czy xxxxxxxx_at_host2?

Odwal się! ;) Wyrwałeś moje słowa z kontekstu i sugerujesz, jakobym
twierdził, że tak jest ;) Ja w formie twierdzącej podałem założenia, jakie
musiałby spełniać hipotetyczny POP3d realizujący domeny wirtualne na jednym
IP.

> Można. Analizując hasła. Ale czy jest takie popper? A co, gdy hasła
> są takie same?

Już ktoś napisał, że jest pop3d wykorzystujący nieoficjalne (nie objęte
RFC) rozszerzenie protokołu, które pozwala wpisywać:

USER user_at_host

Choć wnosi to tylko dodatkowe komplikacje z klientami pop, które wymuszają
stosowanie się do RFC, albo pobierają username i hostname w jednym polu
dialogowym.

Gad

--
------------------[Gadzinka]--[http://reptile.eu.org/]--[Cyber Service]--