Re: polski NIC

Autor: Marek Baczek (mgb_at_qdnet.pl)
Data: Wed 14 Oct 1998 - 08:57:24 MET DST

Maciek Uhlig <muhlig_at_helios.cto.us.edu.pl> wrote in message
701gde$gr_at_helios.cto.us.edu.pl...
>Tak sie zastanawiam od rana, kiedy polskie firmy internetowe zaloza
firme
>NICPOL sp. z o.o., ktorej powierza obsluge polskiego Internetu, w tym
>zarzadzanie domena .pl - oczywiscie odplatnie, ale nie za 4000000 PLN
>rocznie, tylko za 20 procent tej kwoty. I mi wychodzi, ze kazdy dla
>swietego spokoju zaplaci te 300 PLN za swoja domene i zamiast
>konstruktywnie dzialac zajmie sie podgryzaniem swojej konkurencji i
>narzekaniem, jak to jest zle.

Mysle, ze juz niedlugo i bez podgryzania :)
Ale najpierw potrzebna jest Izba Handlowa ISPow i sprawa jest w toku,
tzn. zostaly podjete odpowiednie kroki organizacyjne.
Mysle, ze w przeciagu miesiaca bedzie mozna przedstawic konretna (z
regulaminami, statutami itp dokumentami) propozycje na szerszym forum.
Zainteresowanych zapraszam na priv.

>A moze sie myle?

Zobaczymy

--