Re: Informacja: Spotkanie w Ministerstwie Lacznosci (fwd)

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 13 Oct 1998 - 17:59:15 MET DST

Dnia 13 Oct 98 o godz. 17:14, Marek Baczek napisal(a):

> Obawiam sie, ze oznacza to duze wieksze problemy niz koncesja. W tej
> chwili aby zdobyc zezwolenie nalezy dolozyc duzo wiecej wysilkow oraz
> kosztuje to wiecej. Ergo - chyba nie ma sie z czego cieszyc, chyba ze
> ten punkt zostanie inaczej zdefiniowany,
Dobrze, ale na *zakladanie sieci* od zawsze potrzebne bylo zezwolenie...
natomiast koncesja jest tylko na *swiadczenie uslug*. W tej chwili - jak to
wynika z listu Tomka - na swiadczenie uslug teleinformatycznych koncesja nie
bedzie potrzebna. To znaczy dostep przez dial-up albo dzierzawki mozesz
swiadczyc od reki :-) Natomiast wlasnie ciekaw jestem, czy na *zakladanie*
takich sieci nadal bedzie potrzebne zezwolenie, czy nie? Tzn. czy bedzie
mozna bez zezwolenia pociagnac wlasny kabel nie bedac zmuszonym do czekania
na dzierzawke od TPSA?
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl