Re: Czym jest Usenet?

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Mon 12 Oct 1998 - 19:06:55 MET DST

"Leszek A. Szczepanowski" <twinsen_at_polsl.gliwice.pl> writes:

> Ktoś mi ostatnio mówił, że UUCP ogranicza rozmiar maila,
> czy postu do bodajże 100 kB. Czy nie czas już się
> unowocześnic? :)

UUCP jest bardzo nowoczesne, przynajmniej moje. Na pewno jest duzo
bardziej nowoczesne od czytania jakims readerem NNTP na laczu
komutowanym, czy w ogole na jakimkolwiek wolnym laczu (np. wolniejszym
niz Ethernet).

UUCP (podobnie jak inne znane mi mailery) ogranicza rozmiar przesylek
w takim stopniu, w jakim zyczy sobie tego administrator.

--
Krzysztof Halasa