Re: Anonimowosc

Autor: Artur Grzymala (artur_at_zoo.pl)
Data: Sun 11 Oct 1998 - 11:07:27 MET DST

: > Pamiec nie sluga. Dowody, ze przyczyna zaburzenia kolejnosci maili
: > zawierajacych posty z pl.listserv.polip po przejsciu przez bramke
: > news<->mail jest moja osoba.
:
: Zacytuj pan rowniez moj posting wyjasniajacy moje stanowisko w tej
: sprawie,
Juz kiedys napisalem, ze nie wie Pan, co to jest dowod. To nie to samo
co stanowisko. Oskarzenie wymaga dowodu, a nie stanowiska oskarzajacego.

: wtedy bedziesz nieco blizej rzeczywistego stanu rzeczy.
Nie ma Twojego postu z dowodem. Po pierwsze, jezeli zaczynasz oskarzac mnie
imiennie, to dowod MUSI byc w tym samym poscie, po drugie w watku sa
tylko posty, zawierajeace proby wyjasnienia Ci, ze nie masz racji:
Chronologicznie:
Moj: <kTaS1.7199$1f.1799349_at_news.tpnet.pl>
Pana Pawla Sikory: <LJcS1.7391$1f.1831913_at_news.tpnet.pl>
Pana Jaroslawa Rafy: <85F6524A8A_at_inf.wsp.krakow.pl>

: O jakich zasadach w polskim Intenrecie dyskutuje na
: pl.listserv.dzienikarz?
Ta dyskusja juz byla. Cofam sie do postu <361B0E31.D048E051_at_winter.info.pl>,
gdzie znajduje moje pytanie i Twoja odpowiedz.
: > Czy w tamtym poscie nie pisales o zachowaniach Polakow w internecie?
:
: Nie pisalem o zachowaniach Polakow w Internecie w szczegolnosci. Dlatego
: wlasnie radzilem przeczytac dokladnie cytat. Cytat tylko ZACZYNA sie od
: zachowan Polakow, dalej jednak uogolnia te zachowania na inne nacje.
: Moja uwaga dotyczy rowniez wszystkich nacji, bo odnosi sie do
: poprzedzajacego ja stwierdzenia, ktore jest prawdziwe dla wszystkich.

Pozdrawiam,
Artur Grzymala