Re: Malo kto Linuxa

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Fri 09 Oct 1998 - 21:54:34 MET DST

"Tomasz Kłoczko" wrote:

> W tym rzecz, że IMHO to że ktoś coś dostrzega nie musi oznaczać, że zdaje
> sobie sprawę z wagi tego co widzi.

Zapewniam cie, ze duze korporacje na czele z Microsoft zdaja sobie
sprawe z tego, co widza. Tylko by pokonac przeciwnika 40-krotnie
mniejeszego od siebie Microsoft nie musi wykonywac zadnych gwaltownych
ruchow. Wiecej, nie musi wykonywac zadnych zauwazalnych ruchow.
Prawdopodobnie wojna z Linuxem od strony Microsoft rozegra sie na rynku
dostawcow uslug internetowych, w tym dostawcow zawartosci, w
najblizszych dwoch latach. Co zrobi Microsoft od strony technicznej i
marketingowej w tym kierunku - zobaczymy.

> Widzis różnimy się tym, że Ty stawiasz powyższe w kategoriach czasu
> przyszłego, a ja w kategoriach czasu teraźniejszego.

Nie stawiam. Boj z Microsoftem na plecach Linuxa juz sie zaczal. Na
razie to takie firmy jak Netscape wykorzystuja Linuxa w swej walce, moze
w koncu i linux cos skorzysta na tym wykorzystywaniu. A BeOS i iMac to
mozemy potraktowac w kategoriach estetycznych pudelek o wplywie dazacym
do zera. Oczywiscie jedno i drugie ladnie wyglada na ilustracjach do
artykulow prasowych.

Jaroslaw Zielinski