Re: Malo kto Linuxa

Autor: Robert Richard George 'reptile' Wal (reptile_at_reptile.eu.org)
Data: Thu 08 Oct 1998 - 17:16:54 MET DST

On 98.10.08 Jaroslaw Zielinski pressed the following keys:

> Po to, by mozna bylo bardziej obiektywnie ocenic istnienie Linuxa w
> Polsce, szanse pisania oprogramowania, instalacji przez firmy,
> instytucje i uzytkownikow, takze sens projektow lokalizacyjnych, ocenic
> udzial w roznych semgnetach rynku i jego zmiany w czasie.

Ale właśnie o to chodzi, że Linux istnieje bez względu na to czy Ty w niego
wierzysz, czy nie[1]. I jego rozwój jest faktem. Niewielu ludziom zależy tak
naprawdę na tym, żeby wyparł z rynku Windows, czy cokolwiek innego. Mnie
najbardziej zalezy na tym, żeby działał i to działał dobrze, które to
wymaganie spełnia. Jego naprawdę nie trzeba reklamować, bo do tej pory
trzymał się nieźle, pomimo tego, że jedyną reklamą było jego dobre imie.

Gad

[1] nie uwierzę w UFO, nawet jak mi na stole wyląduje.

--
------------------[Gadzinka]--[http://reptile.eu.org/]--[Cyber Service]--
--[I want to die peacefully sleeping like my grandfather,]---------------