Re: (Fwd) Re: CD-ROMy i Internet

Autor: Robert Richard George 'reptile' Wal (reptile_at_reptile.eu.org)
Data: Tue 06 Oct 1998 - 19:08:09 MET DST

On 98.10.06 Jan Rychter pressed the following keys:

> 463485MB, czyli 463GB dziennie.
>
> To jest jakieś półtora raza więcej niż cały SunSITE.icm.edu.pl. A teraz
> niech mi ktoś wytłumaczy skąd wziąć tyle sensownych danych do przesłania
> codziennie.

Wyodrębnienie moje, dla zwiększenia efektu dramatycznego:

> Szczególnie, że trzeba być idiotą, żeby "replikacji", gdy
> ograniczeniem są łącza, nie robić inkrementalnie.

I tu masz odpowiedź.

Bozia obdziela mniej więcej po równo, ale jak ktoś skupi zbyt wielu
geniuszy marketingowych, to na inne rodzaje geniuszu mają znacznie mniejsze
szanse...

Gad

PS. Z dziką radością podziwiam poczynania MS od wielu lat, a raczej jak
łatwo im idzie przekonywanie ludzi jak im się czegoś nie uda zrobić, że
tego się nie da zrobić. Niektórzy potem nawet się o to kłócą, pomimo tego,
że innym się udało...

--
------------------[Gadzinka]--[http://reptile.eu.org/]--[Cyber Service]--
--[Życie zacina się po czterdziestce.]-----------------------------------