Re: (Fwd) Re: CD-ROMy i Internet

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 06 Oct 1998 - 12:21:11 MET DST

Dnia 6 Oct 98 o godz. 11:22, Wojtek Sylwestrzak napisal(a):

> Dyskietki tez kiedys byly niezastapione,
> a dzis - nie pamietam kiedy ostatni raz mialem w reku dyskietke.
Ja pamietam - dzisiaj :) Czasami trzeba nosic jakies dane z domu do pracy lub
odwrotnie, a telefonu nie mam. Zreszta jakbym mial, to i tak duzych plikow
bym modemem nie ciagnal - po cholere mam za to placic, jak sobie moge
przewiezc?
A do troche inych zastosowan to uzywalem dyskietki w tamtym tygodniu. Dosyc
standardowych - zastartowanie komputera z dyskietki, fdisk, format /s :)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl