Re: (Fwd) Re: CD-ROMy i Internet

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 06 Oct 1998 - 12:17:56 MET DST

Dnia 6 Oct 98 o godz. 10:43, Marek Baczek napisal(a):

> Marny dostep do serwerow MS nie jest wina MS, tylko wina waskiego
> gardla jakim jest polaczenie Polski ze swiatem.
Pozwole sobie sie z tym nie zgodzic - dlaczego z serwerami MS (takze
mniej obciazonymi europejskimi) *zawsze* rwie mi sie polaczenie, podczas gdy
*w tym samym czasie* bez problemow (i szybko!) moge dostac sie do inych
serwerow w USA, w tym takich jak Yahoo czy Altavista (a nawet chyba rownie co
MS obciazony Netscape)?
Mysle, ze jest w tym wina albo kiepskich laczy do serwerow MS, albo
kiepskiego oprogramowania serwerowego, albo kiepskich maszyn, na ktorych te
serwery chodza, a byc moze wszystkiego po trochu.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl