Re: Lokalizacja programow internetowych

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Sun 04 Oct 1998 - 22:00:39 MET DST

Jaroslaw Zielinski <jz_at_winter.info.pl>:

> Zapewnie z twoim punktem widzenia spraw lokalizacji zgadza sie w Polsce
> Netscape w osobie Suresha Patela.

Chodzi mi o to, ze lokalizacja sama w sobie nie stanowi zadnej pozytywnej
wartosci, dopoki nie jest zrobiona dobrze. Z efektami takich niby-lokalizacji
borykaja sie teraz w Polsce wszyscy na listach dyskusyjnych, gdzie chocby
wspomniane wyzej slynne 'Odp:' znakomicie lamie watki. Zreszta to nie tylko
kwestia polska - podobnie niefrasobliwie Microsoft podchodzi do Internetu
i internacjonalizacji oprogramowania tez w innych krajach.

--w