Re: Polska w Internecie (off topic)

Autor: Adam Płaszczyca (_555_at_irc.pl)
Data: Sat 03 Oct 1998 - 18:54:57 MET DST

Ziemek Borowski <ziembor_at_FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL> wrote:

> A gdzie ja napisałem, że są rewelacyjne?
> Nowe? ot, choćby HTML 4.0. + jakiś konkretny wyspecyfikowany i
> teoretycznie niezależny od języka DOM + CSS.

Napisałeś, że są kluczowe. HTM: ma tyle wspólnego z obrotem pieniędzmi i z softem
korporacyjnym co zeszłoroczny śnieg z miesiączkowaniem linuxowych pingwinów ;)

M$ siedzi w domach i w biurach. Ale aplikacje do obsługi dużych firm tworzą firmy takie jak
Oracle, IBM, FairIsaac, Fiserv i pare innych.

> Przy czym nie miałem na myśli technologii nowych (w sensie odkrywczych ;-)
> tylko nowych, czyli innych niż dotychczas istniejące, a przy tym
> jakoś wewnątrz MS-światka spójnych.

Hehehe :-))) IBM w zeszłym roku sprzedał więcej (wartościowo) softu pod Windows niż sam M$ ;)
To między innymi świadczy czym jest soft Microsoftu (jest to micro soft ;) )

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (+48 601) 360969