Re: Polska w Internecie (off topic)

Autor: Ziemek Borowski (ziembor_at_FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL)
Data: Sat 03 Oct 1998 - 18:45:29 MET DST

3 Oct 1998 16:25:54 GMT, Adam Płaszczyca na pl.listserv.polip napisał:

>To właśnie jest typowe stwierdzenie, które wynika z niewiedzy, a razczej z
>polityki informacyjnej M$. M$ na rynku komrcyjnym raczkuje. Mowie o rynku, gdzie obraca się
>elektronicznymi pieniędzmi. Rozwiązania które są przez panów z Redmont stosowane są oklepane i
>stare (jak na technologie informatyczne). A impementacje?
>Czy może Pan podać przykład tych rewelacyjnych implementacji? I na czym polega ich
>rewelacyjnośc w porównaniu z produktami innych firm?

A gdzie ja napisałem, że są rewelacyjne?
Nowe? ot, choćby HTML 4.0. + jakiś konkretny wyspecyfikowany i
teoretycznie niezależny od języka DOM + CSS.

Przy czym nie miałem na myśli technologii nowych (w sensie odkrywczych ;-)
tylko nowych, czyli innych niż dotychczas istniejące, a przy tym
jakoś wewnątrz MS-światka spójnych.

>A pewnie - kto podcinałby gałąź na której siedzi?

;-(

--
Ziemek Borowski
http://faq-bot.ZiemBor.Waw.pl/zmb/