Re: CuteFTP i Proxy - pomocy

Autor: Nomad (nomad_at_friko.sos.com.pl)
Data: Fri 02 Oct 1998 - 19:50:54 MET DST

W <CXcP1.4942$36.1054790_at_news.tpnet.pl>, dnia Sat, 26 Sep 1998 21:23:46
GMT, heland_at_polbox.com napisałeœ...
> Witam !
>
> Pomozcie, jak zmusic program CuteFTP zeby przy polaczeniach z serwerami
> wykorzystywal serwer Proxy.
> Mimo ze IE4.0 bez problemu korzysta z Proxy, to CuteFTP za nic w swiecie nie
> moge do tego zmusic, a jest to jedyny sposob na przyspieszenie transferu -
> spod IE4.0 transfer tego samego pliku chodzi duzo szybciej, ale nie mam tam
> mozliwosci sciagania pliku po kawalku (a musze z powodu wielkiego jego
> rozmiaru - nie moge przez dobe blokowac linii).
>
> Pozdrowienia z Helu :)
> HELAND heland_at_polbox.com
> [...]
uważasz, że ProxY cokolwiek przyspieszy ???
Chyba masz jakiœ wspaniały serwer, bo u mnie z Proxiego opłaca się
korzystać tylko w godzinach wczesno-rannych i to jeszcze w niedzielę.
Ale do CuteFTPa proxiego nie zaprzęgam, bo wcale szybciej bym nie miał.
Mam Cute'a 2.5 ale opcji do ustawienia proxiego nie znalazłem.
Może jest w WS FTP ?

nomad_at_promail.pl