Re: Polska w Internecie

Autor: Ziemek Borowski (ziembor_at_FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL)
Data: Fri 02 Oct 1998 - 17:26:46 MET DST

Jaroslaw Zielinski na pl.listserv.polip napisał:

>Nie rozumiem rozroznienia. To znaczy, ze MSIE nie jest waznym
>oprogramowaniem internetowym, bo tylko serwery internetowe sie licza?

Nie to miałem na myśli. Ale zadałem pewne pytanie, na które
odpowiedziałeś trochę od rzeczy. (lecz to fakt, mają tę polską translację
IE. (i nie mają zarejestrowanego żadnego serwera w PL ;-)

>Wedlug mnie przegladarki rownie mocno sie licza, bo sa codziennym
>narzedziem ladnych paruset tysiecy ludzi w Polsce. I jakos dziwnym
>trafem przegladarek (liczacych sie) na rynku jest mniej niz serwerow...

OK.

>PS. I co ma udowodnic ta dyskusja? Ze producent nie moze byc
>zainteresowany problemami rynku, na ktorym dziala? Hm, to po co
>wlasciwie istnieja korporacyjni czlonkowie Linux International czy W3C?

AFAIK W3C nie ma niekorporacyjnych członków. Ale tu nie o tym mowa...

>Przeciez wystarczy tylko produkowac i sprzedawac...

Chodzi raczej o to dlaczego zaprasza się jakiś wycinek ,,rynku''.
Zaprasza, nie dlaczego przyszedł (a sądząc ze sprawozdania Prezesa
to nie przyszedł). Zwróć uwagę, że z firm ,,internetowych'' o podobnej do
MS pozycji nie zaproszono np. Digitala, IBM czy HP (tylko mi nie pisz, że
nie polonizują itp --- bo to w jakim trybie chodzi serwer nie musi
userów obchodzić ;-) a akurat te firmy robią chyba tyle samo co MS
w dziedzinie e-comerce itp.

--
Ziemek Borowski
http://faq-bot.ZiemBor.Waw.pl/zmb/