Re: Reklamy w mailach

Autor: Pawel Sikora (pawel_at_pmc.com.pl)
Data: Mon 28 Sep 1998 - 15:15:03 MET DST

Artur Grzymala napisał(a) w wiadomości: ...
>: >: Niezţe. Czy do Poczty Polskiej ślesz pisma, że nie wyrażasz zgody na
>: >: beszczeszczenie znaczków stęplem albo przysyţanie przez nich reklam?

>Uzytkownicy darmowych kont na Polboxie zgadzaja sie na otrzymywanie reklam
>doklejanych do ich listow. Ja zas takiej zgody nie wyrazalem i nie chce
>ich otrzymywac. Po prostu wysylaj reklamy tylko do uzytkownikow darmowych
>kont, a nie do wszystkich i problem z glowy.

Zaiste pokretna logika.
Wspolczucie budzi fakt ze Twoich korespondentow nie stac na
normalne platne konto pocztowe. Drobna sugestia w ich kierunku
byc moze odniesie skutek.

Jesli Twoj listonosz sendmail bedzie laskawy, to tez Ci obetnie
reklamy z listu. Tylko musisz go ladnie poprosic prezentem w postaci
slicznego pliku konfiguracyjnego... :)

Pawel/