Reklamy w mailach

Autor: Artur Grzymala (artur_at_zoo.pl)
Data: Sun 27 Sep 1998 - 23:39:42 MET DST

: >: Niezţe. Czy do Poczty Polskiej ślesz pisma, że nie wyrażasz zgody na
: >: beszczeszczenie znaczków stęplem albo przysyţanie przez nich reklam?
: DM> Ale jak wyslesz, to przestana przysylac reklamy.
: Przestaną mi przysyţać listy z Reader's Digest? Doubt so...
Poczta Polska nie przysyla Ci reklam Reader's Digest. To Reader's Digest
jest nadawca listu zawierajacego reklame, tak samo jak Polbox. Poczta
Polska jest jedynie medium transportowym. List z reklama jestes w stanie
rozpoznac po kopercie. Jezeli masz milego listonosza, to mozesz go
poprosic, zeby reklamy wrzucal do smietnika, a nie do skrzynki.
Jezeli dostaje list od znajomego, to wiem, ze nie ma w nim reklamy.
List z Polboxu rowniez mozna rozpoznac po kopercie. W tym przypadku nadawca
jest Polbox, medium transportowym internet i lacze do ISP. Listonosz nazywa
sie sendmail, qmail lub podobnie i jest mily.
Uzytkownicy darmowych kont na Polboxie zgadzaja sie na otrzymywanie reklam
doklejanych do ich listow. Ja zas takiej zgody nie wyrazalem i nie chce
ich otrzymywac. Po prostu wysylaj reklamy tylko do uzytkownikow darmowych
kont, a nie do wszystkich i problem z glowy.

Pozdrawiam,
Artur Grzymala